Klantenservice

Het kan zijn dat u niet tevreden bent over een scholing die u heeft gevolgd bij EMB-opleidingen. Laat het ons weten, zodat we onze scholingen kunnen blijven verbeteren. Geef uw opmerking of klacht door via het contactformulier.

Klacht
Binnen 3 weken na indiening ontvangt u van ons een reactie op uw klacht. Alleen de informatie die is opgenomen op dit formulier zal gebruikt worden in de behandeling van uw klacht. Indien nodig zullen wij contact met u opnemen voor aanvullende informatie. De klacht wordt vertrouwelijk door ons behandeld.

Verlenging eerste reactie termijn
Mocht aanvullend onderzoek wenselijk/nodig zijn om uw klacht naar behoren te behandelen, ontvangt u binnen 14 dagen na indiening van uw klacht van ons een bericht waarin wij beargumenteerd het uitstel en de nieuwe termijn/datum van reactie zullen toelichten. Datum van berichtgeving van uw klacht zal dan uiterlijk 8 weken na de indiening van uw klacht plaatsvinden.

Beroep
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht of resultaat van de procedure kunt u zich wenden tot een van de volgende organisaties:
– Nederlandse Reanimatieraad (www.reanimatieraad.nl)
– Oranje Kruis (www.hetoranjekruis.nl)

Indien de klacht is voorgelegd aan een van de bovenstaande organisaties beschouwt EMB- Opleidingen de uitspraak van deze instanties bindend en zal de eventuele consequenties spoedig afhandelen doch uiterlijk binnen 4 weken tenzij in overleg een termijn is bepaald van meer dan 4 weken.

Bewaar termijn
Wij bewaren uw klacht in ons systeem tot 12 maanden na afhandeling. Indien u nog vragen heeft m.b.t. de klachtenprocedure kunt u contact opnemen met ons op werkdagen tijdens kantooruren.

Winkelwagen

Geen producten in winkelwagen